مشاور عالی شهردار کرمانشاه خبر داد؛ 

حضور هفتگی مدیران شهرداری کرمانشاه در مساجد مناطق و محلات هشتگانه 

مشاور عالی شهردار کرمانشاه گفت: حضور مدیران شهرداری به همراه شهردار کرمانشاه در مساجد مناطق و محلات هشتگانه شهرداری در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و خدمت به شهروند ن دوشنبه هر هفته صورت می‌گیرد.
کد خبر: ۱۱۸۴۰۱۵
تاریخ انتشار: ۲۰ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹ 10 September 2024

به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه، امیررضا همایون دولتشاهی در جمع تشکل‌های دانشجویان معماری و شهرسازی و مدیریت شهری، اظهار کرد: سرزندگی و نشاط را در شهر کرمانشاه از دست داده و باید با مدیریت یکپارچه، آینده نگری و شفاف سازی عملکردی در خصوص برنامه‌های توسعه شهری بر مبنای عدالت محوری بپردازیم.
 
وی افزود: تمام تلاش مجموعه مدیریت شهری این است که در امر خدمت رسانی به جامعه شهروندی علی رغم همه کمبودها نهایت توان خود را به کار ببریم.
 
مشاور عالی شهردار کرمانشاه تصریح کرد: در بحث مدیریت شهری باید به دنبال ایجاد محیط زیست سالم و ایده‌آل برای شهروندان بوده و برای تحقق این اهداف در کنار آینده پژوهی، برنامه‌ریزی و نظارت دقیق بر اجرای آن برای عمران و آبادانی این شهر گام برداریم.
 
وی ادامه داد: مفهوم سرزندگی و نشاط در حوزه اجتماعی و  کالبد سیمای شهری از دست رفته است.
 
دولتشاهی اضافه کرد: یکی از اولویت‌های کاری مسئولین باید بازگرداندن نشاط به فضای شهری و تغییر نگرش در ایجاد جذابیت‌های شهری باشد که این امر در دستور کار شهرداری کرمانشاه قرار گرفته است.
 
وی عنوان کرد: یکی از مباحثی که در حوزه مدیریت شهری مغفول مانده این است که اخلاق مداری با افزایش تراکم فیزیکی در شهر افزایشی نداشته و روحیه همبستگی و تعامل اجتماعی را ترویج نداده‌ایم. 
 
دولتشاهی در ادامه افزود: شهرداری کرمانشاه به عنوان یک نهاد اجتماعی مطرح است، اما تا زمانی که به عنوان یک نهاد خدماتی نیازهای اولیه شهروندان را برطرف نسازیم نمی‌توانیم توقع داشته باشیم شهرداری به عنوان یک نهاد اجتماعی و فرهنگی پذیرفته شود.
 
وی اضافه کرد: باید تلاش ما ارتقای توقعات شهروندان باشد تا بتوانیم با وجود شهروندان دغدغه ما هم نسبت به شهر و زندگی شهری در راه توسعه آن گام برداریم. 
 
دولتشاهی با بیان اینکه به برکت خون شهدا و رشادت ایثارگری جانبازان و آزادگان سرافراز در دوران دفاع مقدس است که امروز پست‌های مدیریت به ما رسیده، گفت: امروز شاهد حضور مدیران جوان در کنار مدیران با تجربه در شهرداری هستیم و مهم‌ترین نکته این است که به شیوه و رفتار ائمه اطهار و به دور از هرگونه غضب و تنگ نظری و با تکیه بر عدالت و شکیبایی و فروتنی به عنوان خدمتگزاران صدیق و متعهد نسبت به نظام و مردم انجام وظیفه کرده و دین خود را ادا کنیم .
 
وی یادآور شد: یکی از برنامه‌هایی که مدیریت شهری کرمانشاه در اولویت قرار داده، حضور مدیران شهرداری به همراه شهردار کرمانشاه در مساجد مناطق و محلات هشتگانه شهرداری است که این امر در راستای طرح تکریم ارباب رجوع و خدمت به شهروندان دوشنبه هر هفته صورت می‌گیرد.
 
دولتشاهی ادامه داد: در این طرح حتی المقدور مشکلات شهروندان هر منطقه بدون مراجعات مکرر و زمان بر و پر هزینه به مرکز در خود مناطق حل و فصل می‌شود.
 
وی تشریح کرد: اگر ادعا داریم که کرمانشاه یک کلان شهر است باید شهرداری کرمانشاه را در حد آن تجهیز کرده، افق دید خود را در حد یک کلانشهر بالا ببریم و در ارتقا سطح علمی و توان مدیریتی خود تلاش کنیم.
 
مشاور عالی شهردار کرمانشاه در پایان خاطرنشان کرد: امید است این امر در آینده‌ای نه چندان دور با همت و تلاش مضاعف مجموعه مدیریت شهری و حمایت و مشارکت شهروندان فهیم کلانشهر کرمانشاه محقق شود.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار